loading...
خرید اینترنتی
کیان بازدید : 37 سه شنبه 22 بهمن 1398 نظرات (0)

يكي از اين موارد چك برگشتي است كه مي تواند تاثيرات منفي در زندگي شخص بگذارد.
از جمله اين موارد مي توان به جريمه از طرف بانك، كاهش اعتبار شخص و شكايت قضايي اشاره كرد.
براي دريافت استعلام چك برگشتي خود وارد شويد.

کیان بازدید : 39 دوشنبه 21 بهمن 1398 نظرات (0)

بايد از طريق موسسات اعتباري يا بانك ها اقدام كنيد زيرا كه آنها تمامي معوقات بانكيتان را نشان مي دهند
راه ديگر استفاده از آژانس اعتباري است آنها علاوه بر اينكه معوقات را نشان مي دهند به طور كامل به جز آن هم اعتبار شما را نزد بانكها و موسسات اعتباري نشان مي دهند و بانك ها با استفاده از اين اعتبار تشخيص مي دهند كه اعتبار فرد چقدر است آيا معتب ر است يا خير
در ايالات متحده ، اين صنعت تحت سلطه بزرگترين آژانس هاي گزارش اعتباري است: Equifax ، Experian و TransUnion. آنها سه شركت جداگانه در رقابت با يكديگر هستند و به تبع آن اطلاعات را به اشتراك نمي‌گذارند، بنابراين ديدن اطلاعات مختلف از هر يك غير معمولي نيست.
براي دريافت معوقات بانكي خود اقدام كنيد

کیان بازدید : 40 یکشنبه 20 بهمن 1398 نظرات (0)

چك زماني برگشت مي خورد كه پول در حساب صادركننده چك به اندازه كافي نباشد اين يك سري مشكلات براي صادر كننده بوجود مي آورد امكان شاكيت قضايي روي چك هست .
علاوه بر اين بعدا بانكها و موسسات مالي ديگر به او دسته چك و يا وام نميدهند زيرا كه او ديگر اعتبار ندارد و مشتري معتبري نيست و براي اينكه او دوباره اعتبار بدست آورد زمان ميبرد.
صادركننده چك بايد بيشتر حواسش را جمع كند با توجه به حساب بانكي خود چك صادر كند
بيشتر بخوانيد

کیان بازدید : 62 شنبه 19 بهمن 1398 نظرات (0)

فرقي با هم ندارند نوع بررسي و امتياز دهي يكسان است. در اعتبار شخصي اطلاعات شخص، آمار استعلام، سابقه منفي بررسي مي شود در شركت هم بهمين گونه است موسسات اعتباري بدين گونه عمل كرده و مشتريان را بررسي ميكنند
موسسات اعتبارسنجي اطلاعات مندرج در گزارش را به منظور ايجاد اعتبار تحليل مي‌نمايند كه وام‌دهندگان از آن به عنوان شاخصي براي تعيين ميزان اعتبار افراد استفاده مي‌نمايند.
بسيار نادر است كه يك شركت نوپا بدون ضمانت شخصي صاحب شركت بتواند وام دريافت كند. بنابراين بسيار ضروري است كه صاحبان شركت هر چه زودتر اقدامات لازم را جهت ايجاد اعتبار شركت انجام دهند.
براي دريافت گزارش اعتباري شركتت همين حالا اقدام كن

کیان بازدید : 39 جمعه 18 بهمن 1398 نظرات (0)

شايد بعضي از اطلاعاتمان در بانك يا بانك مركزي اشتباه باشد و نياز به اصلاح داشته باشد. زماني كه بخواهيد واام بگيريد بانك اطلاعات شما را بررسي ميكند.
براي دريافت اين اطلاعات مي توانيد به لينك مراجعه نماييد.

کیان بازدید : 45 پنجشنبه 17 بهمن 1398 نظرات (0)

هيچ چيزي مانند خريد نقدي نيست چك كشيدن نوعي قرض كردن است.
پرداخت هزينه هاي خريد يك مسكن غالبا با چك صورت مي گيرد. براي دريافت وام بانك بررسي ميكند كه ايا شخص چك برگشتي دارد يا نه فرض كنيد بخواهيد وام مسكن دريافت كنيد و بخاطر داشتن چك نتوانيد دريافت كنيد و از خريد مسكن محروم بماند.
براي اطلاعات بيشتر به منبع مراجعه نماييد.

کیان بازدید : 45 دوشنبه 14 بهمن 1398 نظرات (0)

يكي از معضلاتي كه همواره در عرصه صنعت و بازار با آن در معاملات مختلف رو به رو بوده ايم، مسئله چك برگشتي است. بسياري از افراد پس از رقم زدن معاملات مختلف با افراد در بازار اقدام به نوشتن چك به جاي پول نقد مي كنند و از آنجايي كه توان شارژ كردن حساب خود را در طي بازه زماني مشخص ندارند، چك آنان برگشت مي خورد.
برگشت چك براي بانك ها معضل بزرگي است بجر آن هم براي اقتصاد هر كشوري نيز بدون گونه است.
بيشتر بخوانيد

کیان بازدید : 44 یکشنبه 13 بهمن 1398 نظرات (0)

در بسيار ي از جاهاي ديگر دنيا اعتبار شركت ها را بررسي ميكنند و شركت هاي معتبر تر راحت تر وام دريافت ميكنند كارمندان اين شركت ها هم همينطور خدمات مالي به راحتي دريافت ميكنند پس به نوعي كارمندان اين شركت ها هم اعتبار بالايي دارند
براي توضيح بيشتر و جامع تر وارد شويد

کیان بازدید : 44 شنبه 12 بهمن 1398 نظرات (0)

كي از معضلات اقتصادي كشور چك برگشتي است كه باعث فلج شدن اقتصاد مي شود اين فلج شدن بسيار وسيع است براي جلوگيري از اين معضل يا حداقل كم شدن نياز است تا بعضي موسسات اعتباري فعاليت كنند تا وام دهنده ها، فروشنده ها و ... با آگاهي از مشتري از او چك دريافت كنند يا خير در حال حاضر موسسات زيادي در دنيا فعاليت ميكنند و باعث مي شوند ريسك برگشت خوردن چك كم شود در ادامه

کیان بازدید : 38 شنبه 12 بهمن 1398 نظرات (0)

امروزه مدل ها و شيوه هاي گوناگون و مختلف براي پيشبرد اعتبار مشتري به بانك ها وجود دارد كه هر يك از مدل هاي اعتباري مختلف بر حسب الگوهاي خاصي طرح ريزي شده اند. اين مدل هاي گوناگون در نهادهاي بين المللي و در سطح جهاني بر حسب فاكتورهاي اعتبار يا رتبه سنجي روز دنيا و نيز فضاي حاكم بر اقتصاد و محيط كسب و كار در سطح دنيا مي باشد كه از فاكتورهاي بسيار استانداردي بهره مي برند.
دريافت اعتبار

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 518
  • بازدید سال : 2,810
  • بازدید کلی : 22,640