loading...
خرید اینترنتی
کیان بازدید : 49 جمعه 11 بهمن 1398 نظرات (0)

هر چقدر افراد اقساط خود به موقع پرداخت كنيد معوقات نداشته باشيد و چك برگشتي نداشته باشيد شما يك فرد خوش حسابيد اگر شخصي برعكس موارد بالا معوقات داشته باشد چك برگشتي داشته باشد يا قسط عقب افتاده داشته باشيد فرد بد حساب است فرد خوش حساب اعتبار بيشتري دارد و راحت تر وام مي تواند بگيرد و بانك به او دسته چك راحتتر مي دهد

منبع: وبلاگ سامانه اعتبارسنجي آيس

کیان بازدید : 42 پنجشنبه 10 بهمن 1398 نظرات (0)

هر چقدر شركتي متعهد تر باشد معتبرتر است شركت هاي نعتبر تر راحت تر خدمات مالي بانكي دريافت ميكنند.
هر چقدر اعتبارشان بالاتر باشد خدمات بهتري جذب ميكنند مانند سرمايه. از مزيت هاي ديگري كه برايشان است مي توان به مقدار اعتبار بيشتر دريافت كنند، بهره كمتر بدهند، مشتريان بيشتر اعتماد ميكنند.
براي كسب اطلاعات بيشتر كليك نماييد.

کیان بازدید : 46 سه شنبه 08 بهمن 1398 نظرات (0)

اعتبار شركت با اعتبار شخص بسيار از هم متفاوت است اين دو از بسياري از جهات تفاوت دارند ولي در اعتباري كه يك موسسه اعتباري ارائه مي دهد مانند هم هستند و هر دور اطلاعاتي را ارائه مي دهند كه نشان از خوش حساي يا بد حسابي شخص يا شركت هست نمره اعتباري شركت همچنين شامل اطلاعاتي درباره صاحبان شركت است. براي صاحبان شركت‌هاي كوچك گاهي براي تعيين اعتبار، تركيبي از اطلاعات اعتباري شخصي و اطلاعات اعتباري شركت به كار مي‌روند.
براي دريافت اعتبار شركت خود اقدام كنيد

کیان بازدید : 46 دوشنبه 07 بهمن 1398 نظرات (0)

در برخي موارد شبيه به يكديگر هستند ولي برخي موارد با هم تفاوت هايي دارند
در برخي موارد تعاريف خوش حسابي و بد حسابيشان متفاوت است.
مهم ترين تفاوت ها ميتواند در حريم خصوصي باشد و در دسترسي به داده هاي شخص
براي دريافت اطلاعات بيشتر وارد منبع شويد

کیان بازدید : 48 یکشنبه 06 بهمن 1398 نظرات (0)

اعتبار شركت زماني به كارش مي آيد كه بخواهد اعتباري كار كند و يا وامي دريافت كند.


موارد زياد شدن اعتبار شركت عبارتند از توانايي تخمين در هنگام مقايسه درآمدها و هزينه‌هاي فعاليت‌هاي كسب‌و‌كار، توانايي مديريت ايجاد انگيزه جهت كسب دستاوردهاي بيشتر و اجراي مديريت كارآمد، دانش عميق صنعت و بازار و ريسك‌هاي خاص مربوط به اين فعاليت، تجربه كافي در حل مسائل مالي و در مديريت منابع اعتباري.
براي ادامه مطالعه كليك نماييد

کیان بازدید : 39 شنبه 05 بهمن 1398 نظرات (0)

اگر بنگاهي موفق به دريافت وام نشود، ممكن است به دليل آن باشد كه اعتبار شخصي يا اعتبار شركت ضعيف است. در آمريكا 45 درصد از بنگاه‌ها به خاطر نمره اعتباريشان جهت اتخاذ وام از سمت وام دهندگان پذيرفته نشده‌اند. بنگاه‌هاي قرض‌گيرنده با اعتبار ضعيف محكوم به پرداخت نرخ بهره بيشتر، حق بيمه بالاتر و شرايط پرداخت نامطلوب‌تري خواهند شد.
ادامه مطلب

چك

کیان بازدید : 52 جمعه 04 بهمن 1398 نظرات (0)

بزرگترين ضرر در بازار چك برگشتي است چك برگشتي در ايران معضلي است كه اقتصاد را بحران روبرو كرده براي جلوگيري از اين بحران بايد مشتريان را خوب شناخت و با ديدي باز اين كار را كرد. در هيچ كشوري مثل ما چك برگشتي وجود ندارد قوانين نيز بسيار متفاوت است.
انها بيشتر پيشگري كرده اند و نمي گذارند چك به برگشت خوردن برسد.
همين الان استعلام چك برگشتيت رو بگير

کیان بازدید : 41 پنجشنبه 03 بهمن 1398 نظرات (0)

Ranking : رتبه بندي به منظور ارزيابي سهامRating : رتبه بندي به منظور ارزيابي اوراق بدهي ناشرينScoring : رتبه بندي يا امتياز دهي افراد متقاضي تسهيلات اعتباريCredit Bureau : شركت ها يا سيستم هاي گزارش گيري يا رتبه بندي اعتباريهمان طور كه ملاحظه مي كنيد؛ همگي اصطلاحات مختلف انگليسي مذكور را در زبان فارسي رتبه بندي ترجمه كرده اند ولي در عين حال عمده تفاوت هايي ميان هر يك از اين واژه ها وجود دارد. در ميان 4 اصطلاح نامبرده شده در بالا ما در اين مطلب تنها به عمده تفاوت هاي ميان دو اصطلاح credit bureau با credit rating خواهيم پرداخت.
براي مطالعه بيشتر كليك كنيد

کیان بازدید : 58 چهارشنبه 02 بهمن 1398 نظرات (0)

سامانه اعتبار سنجي از گذشته تاكنون در سطح جهاني وجود داشته اند با اين تفاوت كه سال به سال به پارامترهاي آن افزوده مي شود تا در اين بين بتوان با سيستمي سخت گيرانه تر نتايجي قطعي تر را براي بانك ها و ساير موسسات مالي و اعتباري به ارمغان آورد..
براي دريافت اعتبارسنجي خودتان اقدام كنيد
سامانه اعتبار سنجي در دنيا از ديرباز وجود داشته است. شايد قديمي ترين سامانه اعتبار سنجي در دنيا در سال 1787تأسيس گشته باشد كه در اين سال تا سال 1914 رفته رفته پايه هاي سامانه اعتبار سنجي شكل گرفت و سال به سال بر حسب تجربه به پارامترهاي آن افزوده مي گرديد.

کیان بازدید : 50 سه شنبه 01 بهمن 1398 نظرات (0)

دريافت اعتبار از سايت بسيار راحت مي باشد چون كم هزينه تر، صرفه جويي در وقت و ... دارد. بستر اينترنت زمينه اي را فراهم كرده است كه در هر زمان و مكان گزارش دريافت شود.
امروزه با توجه به خريد و فروش اينترنتي در وب سايت هاي مختلف، ساز و كارهايي طراحي شده است كه به اعتبارسنجي وب سايت هاي مختلف روي مي آورند تا با در دست داشتن اين فاكتورها و ملاك هايي كه براي ارزيابي و اعتبارسنجي سايت هاي مختلف صورت مي گيرد، به راحتي افراد مختلف نسبت به معتبر بودن يا عدم اعتبار يك وب سايت فروش اينترنتي اطمينان حاصل نمايند. بنابراين سايت هاي اعتبارسنجي مختلفي به وجود آمده اند كه هدف خود را مبني بر خريد و فروش اينترنتي آسان و بي استرس بنا نهاده اند تا كار اعتماد مشتريان را در راستاي خريد اينترنتي خود بيشتر كرده و از ريسك و استرس از دست رفتن پول و سرمايه آنان تا حد بسيار زيادي بكاهد.
براي مطالعه بيشتر كليك نماييد

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 531
  • بازدید سال : 2,823
  • بازدید کلی : 22,653